01-31-2022, 08:43 AM
Մենք հաճախ ստանում ենք այս հարցը, հիմնականում այն պատճառով, որ կան շատ տարբեր բաներ, որոնք պիտակավորված են որպես բիզնես պլաններ՝ ռազմավարական պլաններ, տարեկան պլաններ, գործառնական պլաններ, տեխնիկատնտեսական հիմնավորումներ և, իհարկե, այն, ինչ մտածում են մարդկանց մեծամասնությունը, բիզնես ծրագրեր ներդրումներ փնտրող ստարտափների համար: Եվ նաև: Ինչ են ուզում իրական բիզնեսի սեփականատերերը. նիհար բիզնես պլաններ ավելի լավ կառավարման համար: Այս հոդվածում մենք կօգնենք ձեզ պարզել, թե որ պլանն է ճիշտ ձեզ համար: Սկսեք հետևյալից. գործառույթ: Ի՞նչ եք ուզում, որ ձեր բիզնես պլանը անի ձեզ համար
Այս բիզնես նպատակը պետք է որոշի ձեզ անհրաժեշտ պլանի տեսակը: Բոլոր բիզնեսները սկսվում են նիհար ծրագրով: Սրանք այն բաներն են, որոնք յուրաքանչյուր բիզնեսի սեփականատեր պետք է անի բիզնեսն արդյունավետ վարելու համար: Դրանք կիրառվում են: բոլոր ձեռնարկություններին` մեծ թե փոքր, սկսնակ թե ոչ. Մշակել և իրականացնել ռազմավարություն Սահմանել առաջնահերթություններ Բաշխել ջանքերն ու ռեսուրսները` ըստ առաջնահերթությունների. Սահմանել առաջադրանքներ, պարտականություններ և կատարողականի ակնկալիքներ Mo Nitor-ի արդյունքները և համեմատեք դրանք ակնկալիքների հետ Կառավարեք կանխիկ վաճառքը և ծախսերի բյուջեն Այսպիսով, յուրաքանչյուր բիզնես ավելի լավ է ունենալ Lean պլան: Այն իրենից ներկայացնում է
կետերի, ցուցակների և կանխատեսումների կարճ և արդյունավետ հավաքածու, որն ընդգրկում է վերը նշված բոլոր գործառույթները. Այն սկսվում է չիպերով: ռազմավարություն: Սա տեքստ չէ օտարների համար: Սրանք բացատրություններ չեն, սա ձեռնարկատիրոջ և նրա թիմի համար հիշեցում է հիմնական ռազմավարական կետերի մասին: Ռազմավարությունը ուշադրության կենտրոնում է, ուստի այն հիշեցում է թիրախային շուկայի մասին, արտադրանքը (կամ ծառայությունը) և ընկերության ինքնությունը: Երբեմն այն ներառում է նաև հաջողության սահմանում: Դա կարևոր է, բայց պարզապես հիշեցումներ: Այնուհետև գալիս է մարտավարությունը: Ռազմավարությունն անօգուտ է առանց մարտավարության:
Նրանք նաև լուեր են: Սրանք են: Կարևոր որոշումներ կայացվել են մարքեթինգային պլանի հիմնական կետերի, արտադրանքի պլանի, ֆինանսական պլանի, հավաքագրման պլանի վերաբերյալ… ոչ մի բացատրություն Էլփոստի տվյալների շտեմարանն ու էլփոստի ցանկը արագացրեք կամ մանրամասներ անծանոթների համար, միայն միավորների բանալին ձեր և ձեր թիմի համար: Մտածեք գների մասին, chann els, սոցիալական մեդիա, գործարկման ամսաթվեր, ապրանքներ, ծառայություններ, առանձնահատկություններ և այլն: Երրորդ մասը վերաբերում է կոնկրետ առանձնահատկություններին: Սա ներառում է ենթադրությունների, նշաձողերի, առաջադրանքների, ժամկետների, պարտականությունների և
չափելի կատարողականի ակնկալիքների ցանկը: Չորրորդ և վերջին մասը վերաբերում է բյուջեները: Սրանք են վաճառքի կանխատեսումը, ծախսերի բյուջեն և դրամական հոսքերը: Դարձրեք այն նիհար պլան և ավելացրեք կանոնավոր վերանայման և վերանայման գործընթաց՝ այն ընթացիկ պահելու համար: Դուք կարող եք ներբեռնել անվճար բիզնես պլանի ձևանմուշ այստեղ: Պատկերացնու՞մ եք բիզնես, որն ավելի լավ չէ գոնե նման պլանավորում ունենալ, նույնիսկ եթե այն մշակված բիզնեսի կարիք չունի
Այս բիզնես նպատակը պետք է որոշի ձեզ անհրաժեշտ պլանի տեսակը: Բոլոր բիզնեսները սկսվում են նիհար ծրագրով: Սրանք այն բաներն են, որոնք յուրաքանչյուր բիզնեսի սեփականատեր պետք է անի բիզնեսն արդյունավետ վարելու համար: Դրանք կիրառվում են: բոլոր ձեռնարկություններին` մեծ թե փոքր, սկսնակ թե ոչ. Մշակել և իրականացնել ռազմավարություն Սահմանել առաջնահերթություններ Բաշխել ջանքերն ու ռեսուրսները` ըստ առաջնահերթությունների. Սահմանել առաջադրանքներ, պարտականություններ և կատարողականի ակնկալիքներ Mo Nitor-ի արդյունքները և համեմատեք դրանք ակնկալիքների հետ Կառավարեք կանխիկ վաճառքը և ծախսերի բյուջեն Այսպիսով, յուրաքանչյուր բիզնես ավելի լավ է ունենալ Lean պլան: Այն իրենից ներկայացնում է
կետերի, ցուցակների և կանխատեսումների կարճ և արդյունավետ հավաքածու, որն ընդգրկում է վերը նշված բոլոր գործառույթները. Այն սկսվում է չիպերով: ռազմավարություն: Սա տեքստ չէ օտարների համար: Սրանք բացատրություններ չեն, սա ձեռնարկատիրոջ և նրա թիմի համար հիշեցում է հիմնական ռազմավարական կետերի մասին: Ռազմավարությունը ուշադրության կենտրոնում է, ուստի այն հիշեցում է թիրախային շուկայի մասին, արտադրանքը (կամ ծառայությունը) և ընկերության ինքնությունը: Երբեմն այն ներառում է նաև հաջողության սահմանում: Դա կարևոր է, բայց պարզապես հիշեցումներ: Այնուհետև գալիս է մարտավարությունը: Ռազմավարությունն անօգուտ է առանց մարտավարության:
Նրանք նաև լուեր են: Սրանք են: Կարևոր որոշումներ կայացվել են մարքեթինգային պլանի հիմնական կետերի, արտադրանքի պլանի, ֆինանսական պլանի, հավաքագրման պլանի վերաբերյալ… ոչ մի բացատրություն Էլփոստի տվյալների շտեմարանն ու էլփոստի ցանկը արագացրեք կամ մանրամասներ անծանոթների համար, միայն միավորների բանալին ձեր և ձեր թիմի համար: Մտածեք գների մասին, chann els, սոցիալական մեդիա, գործարկման ամսաթվեր, ապրանքներ, ծառայություններ, առանձնահատկություններ և այլն: Երրորդ մասը վերաբերում է կոնկրետ առանձնահատկություններին: Սա ներառում է ենթադրությունների, նշաձողերի, առաջադրանքների, ժամկետների, պարտականությունների և
չափելի կատարողականի ակնկալիքների ցանկը: Չորրորդ և վերջին մասը վերաբերում է բյուջեները: Սրանք են վաճառքի կանխատեսումը, ծախսերի բյուջեն և դրամական հոսքերը: Դարձրեք այն նիհար պլան և ավելացրեք կանոնավոր վերանայման և վերանայման գործընթաց՝ այն ընթացիկ պահելու համար: Դուք կարող եք ներբեռնել անվճար բիզնես պլանի ձևանմուշ այստեղ: Պատկերացնու՞մ եք բիզնես, որն ավելի լավ չէ գոնե նման պլանավորում ունենալ, նույնիսկ եթե այն մշակված բիզնեսի կարիք չունի